Olivia Kvick, det du.

Alla inlägg under oktober 2013

Av Olivia Kvick - 25 oktober 2013 15:34

Ja, jag bjuder på mig själv iaf... haha, detta är då en skämtbild.. så take it easyyy.   

Av Olivia Kvick - 25 oktober 2013 12:11

1. Jag fullständigt HATAR småkryp, jag skriker så fort jag ser en.


2. Mest spindlar. 


3. Jag hatar mörker.


4. Jag älskar att shoppa.


5. Min absoluta favorit färger är vitt och rosa. 


6. Mina favorit blommor är rosor


7. Jag kan verkligen INTE städa, det går inte. 


8. Jag är ingen morgonmänniska överhuvudtaget. 


9. Jag älskar att prata engelska med mina kompisar istället för svenska.. (wierd, i know) 


10. DET DÄR VAR 10 SANNINGAR OM MIG SJÄÄÄLV. ENJOY. 

 

Av Olivia Kvick - 25 oktober 2013 11:18

Ja, jag är hemma och är sjuk och det suger.. Men min bonussyrra är hemma också, så hon är med sjuk.. Som tur är haha. Men lov snart, fett nice!!!!

Av Olivia Kvick - 13 oktober 2013 17:46

Hejjjjjj!!!! Just nu är jag så himla lycklig... Jag sa ju att vi skulle åka till mediamarkt och det gjorde vi också. Vi hittade en systemkamera som jag bara blev störtkär i, priset var bra och allting stämde liksom.. Men pappa började ställa frågor som typ " - Men Olivia, kommer du verkligen använda den här nu" och sånna frågor, jag bah: JAA!! Men ju mer frågor han ställde så tänkte jag att jag kanske inte skulle använda den, så det sluta med att vi inte köpte den idag. 


Men pappa ska köpa den imorgon istället efter jobbet! Så imorgon får jag hem min skönhet.. GAHHHHHH!!!!! Okej, lite överhypad men men. 


Seeee youuuu lateeeerrr. 


Juste, jag kommer självklart lägga upp massor av bilder imorgon för jag kommer testa olika funktioner och allt sånt. CAN`T WAIT! Det är en Nikon D3100, tror jag. 

Av Olivia Kvick - 13 oktober 2013 12:31

Hej på er sockertoppar! Haha, what!? Jag sitter i mitt nya rum och chillar och kollar runt lite på datorn, lite senare i eftermiddag ska jag och pappa dra till media markt och kolla systemkameror!!!!! Så det är absolut dagens höjdpunkt!! 


Jag själv om jag fick välja, så vill jag ha en Canon 600D.. men men. Vi får se om vi slår till! 


Pussssssarrrrrr :*  

-

Av Olivia Kvick - 11 oktober 2013 07:56

hej på er! 


idag är det en sjukt kort dag i skolan, till kvart i tolv, jäkligt nice... då efter skolan går vi hem till mig så hämtar vi min kamera och drar ut oc fotar liite.. justee, ska fota med ida if someone wondering.. 


haha, men vi ses ;* ;* så det kommer bilder ikväll TROR jag...

Av Olivia Kvick - 10 oktober 2013 16:56

hej finisar! 


jag sitter hemma helt forever alone och väntar på pappa.. jo men va roligt.. dagen har varit bra men tråkig, men jag har jobbat på bra, eller?? haha.. men jag ska byta om till myskläder och bara se på New Girl eller nåt.. kanske en kopp te också, får se.. jag har någon jobbig infektion i kroppen som aldrig försvinner, har haft den i typ 2 månader och den försvinner aldrig. 


Aja, ni får ha det bäst, pussss! 

Av Olivia Kvick - 10 oktober 2013 09:48

ÅHHHHH!!! Jag suger på bild!! :(

Presentation


Tja! Olivia här, 13 år, älskar The Fooo och att läsa bloggar. Tjo bree :*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards