Olivia Kvick, det du.

Direktlänk till inlägg 13 oktober 2013

Luckiest Girl

Av Olivia Kvick - 13 oktober 2013 12:31

Hej på er sockertoppar! Haha, what!? Jag sitter i mitt nya rum och chillar och kollar runt lite på datorn, lite senare i eftermiddag ska jag och pappa dra till media markt och kolla systemkameror!!!!! Så det är absolut dagens höjdpunkt!! 


Jag själv om jag fick välja, så vill jag ha en Canon 600D.. men men. Vi får se om vi slår till! 


Pussssssarrrrrr :*  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Olivia Kvick - 13 november 2013 09:56


Jag gjorde nåt väldigt random collage på någon sida på google, men bilderna är från WeHeartIt    Älskar den sidan!   ...

Av Olivia Kvick - 13 november 2013 09:22

Jag vet! Designen suger verkligen, men jag ska försöka fixa den idag.. På någon rast eller nåt sånt.. :* har lektion nu så lite svårt att hålla på med bilder och sånt nu, med tanke på att min lärare står som en vakt över mig, så jag inte ska göra ann...

Av Olivia Kvick - 13 november 2013 08:36

Åh! Profil suger, iaf min... :( så jäkla tråkig.. Bjuder på lite mobilpics.. DRIVBILDER PÅ MIG. Okej? Bra. Gamla bilder. Pusssss ...

Av Olivia Kvick - 12 november 2013 20:45


Bjuder på lite kvällsbilder också.. Fasen va schysst jag är, vet! ;) haha, nolife.. Men armbandet är seriöst mitt favorit armband!!!!!!! Man kan ha det till allt, typ.. Men ha det bra! Pussssss :* Outfit jaoo: Linne: Stadium elle nåt Byxor:...

Av Olivia Kvick - 12 november 2013 20:20

Hahah hej igen.. jag såg nu att i bildbomben blev det lite fel ordning.. haha bland annat en bild på min farfars hund ( svarta med bruna ögon) hon heter Wilma förresten, aja, på den bilden skrev jag visst att det var jag.. men jag är under den bilden...

Presentation


Tja! Olivia här, 13 år, älskar The Fooo och att läsa bloggar. Tjo bree :*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards